Kızlar şöyle başlayım kondom ile korunuyoruz fakat şöyle bir şey oldu iki gündür kahverengi bi lekelenmem var çok az adet oldum sandım dün fakat olmadım sanırım. Anlamadım bişey kafam karıştı. Yani hamilelik geliyo aklıma ilk her defasında kontrol ediyorum bişey olmadı hamile olmamı gerektiren ama nden böyle içim içimi kemiriyor hiç istemiyorum ya. Başına gelen var mı böyle bişey.Bu arada geçen ay 14 ünde adet olmuştum. Önden böyle bi lekelenme olması korkuttu beni