Benim oğlumda arabadan Nefret ediyo.. daha arabanın içine oturduğumda ağlamaya başlıyo… O pusete toplasan 5 saat totosu değmemiştir.. ama normalde memede uzun durmayan çocuk arabada memede.. ben 2 aylıkken 5saat, 3 aylıkken 11 saat yola çıktım gidiş geliş.. hep memedeydi gözünü açmadı.. şimdi 7 aylık hala arabadan Nefret ediyo ve biner binmez memeye saldırıyo huy oldu artık 🤷🏼♀️