7.5 aylık kızım anne sütüyle besleniyor bu zamana kadar geceleri uyumadan önce hep aptamil 1 mama verdik çünkü doyurup uyumasını sağlıyordu ara ara uyanıp yine anne sütü veriyordum (Sütüm yetersiz geldiği için veriyordum gece mamayı) şimdi aptamil2 devam sütüne geçtik ama kaşık mamaları varmış onlar dahamı iyi ben aptamil davam sütü vererek yanlış mı yapiyorum acaba gece mama rutinine alıştık çünkü kafam çok karıştı 🤷♀️