Her gece 2 yi buluyo uyumamiz sabahta cok gec kalkmiyo ki anlamiyorum ya 10 da kalkiyo en gec gece gec yattigi icin sabah erken kaldiriyim aksam erken yatsin diyorum kalkmiyoda gunduz 2 de 3 te yatiyo 1 saat uyuyo uyandiktan sonra full enerji kendjmk gectim bi cocuk bu saate kalirmi ya hic bi verim alamiyo uykudan 2 yasinda oldu halabi düzen oturtamadik napicam bilmiyorum artik gece uyanmalari devam ediyo meme yi kesicem. Kesemiyirum baska turlu uyumuyo kucağımda uyusa bile yataga koyunca memeyi ariyo uyku haricinde meme vermiyorum artik