Ada54 11 aylık olmak üzere. Kahvaltısın da muhakkak avokado, 2 adet tüm ceviz, 2 adet yeşil /bir adet aiyah zeytin, lor peyniri oluyor. Otlu omlet / yulafı omlet/ melemen/ krep vs yapıyorum.
İlk uykusundan sonra kurabiye /kek veriyorum (rafine şekersiz)
İkinci uykuaundan sonra tarhana / sebze / yayla/ balık/ çorbası yapıyorum(ilikli kemik sulu) . Ben her sebzeyi kullanıyorum . Siyah havuçtan tutun da, pancar, kereviz vs herşeyin çorbasını yapıyorum. İçine siyez bulguru, kendi yaptığım sebzeli erişte ekliyorum.
Akşam da etli, köfteli yemekler yapıyorum.
İstediği her vakitte emiyor zaten. Akşam yemeğinden sonra da gece muhallebisi falan vermiyorum