Merhaba çok dertliyim bu gece 😕☺️
çalışan bir anneyim ve herkesin yaşadığı gibi vicdan azapları da yaşamıyor değilim. Yanında olamıyorum vs gibi. Kızıma kendi annem bakıyor ve ailede birisi var her gördüğünde aaa ananesi ne güzel bakmış diyo. annesi bakmıyor çalışıyor mu demek istiyor sizce ben mi yanlış anlıyorum kafamda kuruyorum bana mı laf sokuyor ananesi bakıyor diye yoksa iyi anlamda mı söylüyor 🤔 yani çok şükür işten erken geliyorum haftasonum tatil geldiğimde yorgun olsam Bile eşime bırakıp uyumak varken uyumuyorum onla sırf vakit geçirmek için oyunlar şarkılar yemekler vs. Birde 2. Üni okuyorum çocuk gelişimi kendimi geliştireyim diye. Haksız mıyım hanımlar? Ah bu millete laf anlatılmıyor 🤦🏻♀️