Doktorların bir kısmı oturtmayın diyor bir kısmı bebek oturmaya meraklı ve hevesli ise bedenen hazırlığı başlamıştır destekli bir şekilde oturtun diyor. Ben 2.grubu dinledim 2.5aylıktı kucağımızda oturuyordu tabi sırtı bize yaslanık şekilde. Kendisi hiç yatmak isteyen bir bebek olmadı hep dikelmeye çalıştı o yüzden isteklerine engel olmak istemedim. O da bir can neticede☺️