Selam kızlar.ben bir ay önce sezeryanla doğum yaptım.aslinda agrilarim geçmişti bazen dikiş yerleri şancı yapıyordu.. bugünden beri karnimin yanlara doğru ici acıyor.cok kötü durumdayım.aksam bebek kucağımda uyuyakalmisim acaba usuttumdemi öyle oldu.yada dik olarak uyuyakaldigim için mı zedelendi bilemedim.benim gibi olan var mı.yada tavsiyesi olan.yarin dokrtorumada sorucam bakalım gecmezse