Deletedmom9 miktarı azsa ve taşa çevirmediyse şanslısınız. Belki dökmeniz yakındır o yüzden bu şekilde ağrılar giriyordur.
Siz bol bol su için, böbreklerinizi sıcak tutun. Annem geceleri su torbası ile uyur bu süreçte, sıcak baya rahatlatır onu. Taş kadar zorlamaz ama acı eşiğiniz düşükse ağrı bi tık dayanılmaz olabiliyor :)
Korkutmak istemem yanlış anlamayın, inşallah çok kolay şekilde dökersiniz. Ağrılı ve trajikomik bi olay olarak bulmuşumdur hep. Annem taş düşüreceği zaman resmen taş düşüyor çıkıyor içinden, klozete pıt diye düşüveriyor. Aklıma gelince bile gülesim geliyor, tövbe estağfurullah kadın o kadar sancı çekerken… Allah’ım affet😅