Benim kızım da 3 ay 20 günlük ve bir kulağı bayağı açılmış vasiyette gördükçe düzeltiyorum terzide kalın atmayacaği bı bandana yaptırcm .. bide Trendyol da kepçe kulak bandı var.. düzelmesi için uğrasicm.. çokta takmayın tek kusuru bu olsun yeterki ☺️