Bebeğimin süte alerjisi var diye erkenden eğ gıdaya geçtim tabiki emziriyordum da ama biberona alışınca meme yi bıraktı 😭 sütüm var ama emmek istemiyo kendim sağıp veriyorum ama ne zamana kadar böyle olacak, nasıl tekrar emmesini sağlayabilirum kizarl sizce😭6 ayliky bebeğim bu arada