1prens_annesi Bugün bebeğim beşiğinden düştü 😔bu 2 oldu daha önce de böyle bir olay yaşamıştık. 15 aylık bebeğim ve çok hareketli önerebileceğiniz besik yada yata varmı
Esraabozdemir09 1prens_annesi beşiğiniz yatağa monte olmuyor mu öyle deneseniz . Biz ön tarafını cıkarttık beşiğin yatağa uygun sunta ve sünger kestirdik şuan cok rahat korkumuzda olmuyor
ozlemaras___ 1prens_annesi park beşik alabilirsiniz bebeğim 1 aylık herkesin önerisi ile onu aldık hem kullanışlı hemde düşme tehlikesi yok
ozlemaras___ 1prens_annesi evet biz en büyüğünü aldık 4-5yaşına kadar kullana biliriz gerçekten ahşaplardan çok daha kullanışlı uzun süreli bir yere gidecekseniz katlayıp getirin kolaylık
6714431 Benimkide bir defa düşmüştü artık yere yatak serdim öyle yatırıyorum 10 aylık emekliyor güvenemiyorum