Arkadaşlar benim 12yaşinda biranda şekerim 09′a düşmuş ve ben 3 ay 15gun komada kalmışım uyandığımda bayilmadan 10gun oncesini hatirliyordum sadece ve ailemi gordüğmde herkes ağliyordu annem bir anda zayflamis ve babamın tüm saçlri bembeyazdi ne olduğunu anlamdm doktorum ilk defa sekeri biranda 09a düşen hasta gördüm dedi.İki gündür tekrar düşüyor cocuğmu kucağma aldiğimda kollarim karincalaniyor birakacak gbi oluyorum bu yüzden yatarak emziriorum dilim uyuşuyor konuşacak halim kalmiyor uzun zaman oldu düşmeyeli doktor tamamen iyilestigimi söylemişti.Acaba yine mi tekrarladi iyilesipte hipoglisemi olan var mi aranizda