Duygu444 1 aylık kontrole gidene kadar 2 saatte bir emziriyordum. Doktor kilo alımının iyi olduğunu ve sarılık olmadığını, kendisinin emmeye kalkması gerektiğini söyledi. Ben gündüzleri 2 saatte bir emziriyorum. Geceleri kendi ne zaman uyanırsa. Bazen 4 saatte bir , bazen 3 saatte bir. Ama sizin bebeğiniz daha çok küçük, benden size tavsiye 2 saatte bir kaldırmaya devam edin 😌