ubannesi10 isim olarak yok.lakin sancaktepe eğitim araştırma hastanesinin bütün çocuk doktorları çok ilgilidir ona garanti verebilirim..10 aylık oğlum her seferinde (en az 7 kez)randevu almışımdır farklı doktorlardan(özellikle farklı alıyordum bir tanesinde karar kılayım diye) hepsi de çok ilgiliydi gayette iyi dinliyorlar.yapılmasını istediğim testleri bile onlar gerek görmediği halde ikiletmeden girişini yapmışlardı.