Mathildamom sütüm vardı , öyle güzel ve kaliteli bir sütüm vardıki … ama benim bebeğim 4 buçuk ay zor emdi. O kadar zor emzirdim ki emzirmenin keyifli olduğunu söylerlerdi hep ben hiç keyifli tarafını görmedim. Sürekli kucağımda mı gezdirmedim , emsin diye neler yapmadım .. sağdım biberonla verdim biberonu da istemedi. Kiminde süt olur bebek emmez , kiminin sütü olmaz bebek iştahlı olur .. neticede bir şekilde büyüyorlar ek gıdaya erken başladık şimdi toparladı kendini maşallahı var. canınızı hiç sıkmayın herkes uZun süre emzirmek ister ama olmayınca olmuyor ..