Hayırlı geceler güzel bayanlar.🌸 23 ayını doldurmuş minik ejderham ile bir haftadır kahvaltı saatlerinde cebelleşiyoruz. Her zaman yediklerini yemek istemiyor, süt süt diye evde geziyor.Evde peşinde dolanıyorum yesin diye, olmaz olmaz diye parmak sallıyor. (Peşinde dolanıyorum çünkü mama sandalyesine oturmuyor🤷♀️) Pankek, krep, tereyağlı yumurta, kaşar peyniri, domates, salatalık, havuç, kuşburnu, bazen pekmez, canı isterse zeytin (hepsini bir arada vermiyorum 🤗) kahvaltıda yediklerinden. Ama bu hafta salatalığa bile burun kıvırdı. Ne yapacağımı şaşırdım. Sebebi ne olabilir? Yediklerinden sıkıldı mı , değişiklik mi istiyor? Bebeklerinize yaptığınız tarifleri benimle paylaşırsanız çok mesut olurum. 🌸🙏