TaneMina 11 aylık bebeklerimiz yuruyormu :) günlük neler veriyoruz bebislerimze bazen cok zorlanıyorum yemek konusunda…
Serenty TaneMina hiç sorma aslında çok iyi gidiyorduk şuan yemek seçiyor sıpa.sinirlerim geriliyor.emeklemiyor ama yürümeye hevesli
Zeynephatice TaneMina benimki kanepe ve masa kenarlarında sıralıyor daha.5 hafta erken doğdu yaşıtlarına göre gayet iyi gidiyor bence her bebek bir olmuyor allar yürü dedimi yürür elbet tabi bizde çaba gösteriyoruz
Zeynephatice TaneMina genelde anne sütü alıyor doğduğu günden beri kabızlık sıkıntısı var çok bişey vermiyorum açıkçası sadece tadımlık gidiyoruz ve verdiğim herşeyi severek yiyor şükürler olsun
esmasare24 Benim kızım emekliyo ve siraliyo suan sadece gün icerisinde sabah normal kahvaltı peynir yumurta pekmez vb. öğle uykusundan uyaninca ya çorba yada yoğurtla meyve püresi akşam da biz ne yersek ondan yediriyorum suan iyiyiz cok şükür yemek konusunda
Fatmaburak TaneMina bizim afacanda emekliyor sıralıyor çekmece karıştırıyor sabahları kahvaltı bebe ekmeği pekmez peynir ceviz ve yumurtadan oluşan kahvaltı öğlen çorba veya ne pisirirsem ondan yediriyorum akşamda yine sofrada ne yersek yiyor yatmadan bazen kaşık maması veriyorum
Oyku123 TaneMina 11 ay 16 gunluk kızim 10 bucuk ayliktan beri yüruyor . Biz ne yersek onlari vermeye calisiyorum gece muhallebi muhakkak yapiyorum ona ragmen 6.7 kez uyaniyor . sabah benle kahvalti yapiyor peynir zeytin . oglen corba yada sebze haslama aksama bizimle ne yemek varsa onu yiyor aralardada eline meyve veriuom kemiriyor oyun oynarken ne zman istersede anne sutu veriyorum . Yasakli yiyecekleri basladik 3 gun kuraliyla tatmaya .
Oyku123 Fatmaburak 11 aydir bende care yok 🙄😂 tıkabasa yediriyom muhallebiyi 1 saat onceden yesede yemesede 6.7kez kesin kalkiyor .gozu kapali 1 dk emip geri uyuyor