Arkadaşlar merhaba.
bebeğim 2,5 aylık ve inanılmaz gaz sıkıntısı çekiyor. Her akşam saat 5-6 gibi krize girip 11-12 ye kadar ağlıyor. Gündüzleri de tam bir felaket ama en azından ağlama krizine girmiyor. Gazını çıkarsak da gazı sürekli var. Masaj, havlu, kiraz çekirdeği aklınıza gelebilecek her şeyi denedim diyebilirim. düzenli olarak da max biotic probiyotik kullanıyoruz.
Şimdi diğer gaz sorunu başlıklarından ziyade biraz daha spesifik bir sorum var size belki fikri bilgisi olan vardır.
Her doktora gittiğimizde gaz damlasını soruyordum doktor da probiyotik kullanmaya devam et diyordu. Bu kez kendimi hazırladım kesinlikle bir gaz damlası onayı alacaktım kendisinden. Sordum damlayı ama kullanma dedi. Bebeğimin çoklu besin alerjisi var. Alerji nedeniyle ters bir etki yapabilir dedi. Alerjik bebeği olup gaz damlası kullananlar, memnun kalanlar, doktoru önerenler var mı? Doktor bu konuyu geçiştirme tarzında söyledi. O sırada bebeğim odaya kustu ağlama krizine girdi konuyu tam konuşamadık da. Açıkçası doktordan da bir kaç sebepten dolayı memnun değilim. Bu kez sıradaki kontrole başka doktorla devam edeceğim, ama o zamana kadar böyle bişey yaşayan varsa fikir sahibi olmak istiyorum, ona göre belki doktor kontrol gününü beklemeden bu sebeple bile randevu alıp hemen görüşmeye giderim. Bebeğimin o sancılarına dayanamıyorum ben 😔