Seren3443 Sma aldık birde bebelac ikiside çöp oldu acaba biberondan mı dicem anne sütünü içiyor o biberondan sizce neden?
ozlemaras___ Seren3443 bize herkes hip önerdi onu kullanıyoruz birde aventin anne göğsüne bire bir uyumlu biberonları var onlardan alabilirsiniz baktınız oda olmuyor kaşıkla az az ağzına dökün