Canım yatır hiç birşey olmaz Allah’ın izniyle hem bu şekilde Bebekler daha güvende uyuyor ve gazları bile olsa karına baskı oldugu için daha rahat şekilde çıkartabiliyorlar gazlarını benim bebeğim 2 aylık ben 40 dan sonra yanında oldugum sürece gündüzleri yüz üstü yatırıyordum hep çok rahat gaz çıkartıyor ve daha uzun şekilde uyuyordu şimdi yatıramiyorum iki bacagındada alçı var onlar çıkınca yine yatırıcam