Feraye_ canoglum_ yaralanma degilde kucuk siyahlik gibi birdey var gecmiyo bi turlu temizlemye calsiyorum ama gitmiyo kucuk siyahlik var yara gibi degilde gobek baginin kesintisininyeri belli oluyo hibi karalik var gecermiki acaba
yayburcukadini Feraye_ bebeğimin de öyle. Doktorumuza sordum dokunmayın büyüdükce geçer dedi. Bende pamukla temizliyordum ama artık dokunmuyorum. Zaten pek temizlenmiyordu. Geç düşünce öyle oluyor sanırım. 15 gün de düştü göbeği..
GamzeNazli35 yayburcukadini 13 aylık bebeğiminde öyle temizlemeye çalıştım ağladı doktor da kafana takma geçer büyüdükçe geçer dedi. Bakalım bekliyorum hala geçmesini