Serap5252 Selam anneler bebeğim 3 ay 10 günlük eli hep ağzında ve huzursuz akşamları dış kaşıyıcı ne zaman almalıyım kullanmalıyız birde ne tür bi dış kaşıyıcı işe yarar
feldspar tam şimdi alabilirsiniz ama pek faydası olmuyor. diş jeli de faydasız. havuç verin o rahatlatıyor dişlerini biraz