4 aylık bebeğim için 2 aylıktan beri philips ultra air kullanıyoruz gayet rahat tutuyor , hava geçirgenliği iyi.. bi arkadaşımız yine philipsin night time diye geçiyor gece emziğini hediye etti onun plastik kısmı çok sert..bebeğimin dudaklarına baskı yaptı , çok kullanışlı olmadı bizim için.. isminin gece olmasının tek esprisi sapının fosforlu olması hiç bir avantajı yok başka..