Aselmira_26 40im cikti. Hangi muayeneleri olmaliyim kadin sogumami tekrar gitmeliyim doktor gel dedi ama nereye gelcen dedi unuttum
Canannn38 Aselmira_26 Normal doğum yaptığın doktorunun yanına gideceksin Muayene edecek dikişler için Ben gitmedim normal doğum yaptım ağrım falan yoktu dikişlerimn düştüğünü gördüm onu sordu sadece muayene olmadım
Ebruili Aselmira_26 canım genel muayene olacaksın rahmin toplanmış mı ona bakacaklar birde smeer testi yapılacak aynı zamanda kan tahlili falan
Ricitos Aselmira_26 kadın doğuma gidiceksin. Dikişlerine içerden ve dışardan bakacaklar. Belki kan tahlili yapar vitamin desteği verir değerlerin düşükse. Smear testi için regl görmeye başlamamı söylemişti doktorum. Beklemedeyim.