5 kilom kaldı evet çok fazla değil ama bu şekilde kendimi hiç beğenemiyorum özgüven iyice yerlerde bebeğim 6 aylık oldu emiyoda, var mı benim gibi olupta istediği kiloyu veren? Çok zormuş gibi geliyo çok takılıyorum ya 🙄 Başaran anneler önerilerini yazsa çok güzel olur be 🦋