2907202067 Kızlar 5 ay 12 günlük bebeğim var balgamı var boğazında ne yapabilirim fizyoloji sıkıyorum burnuna sırtına pit pit vuruyorumda başka napabilirim nasıl atar hirildiyor bu yüzden
Deletedmom_9857 2907202067 geçmiş olsun annesi daha küçük aslında sırtına yavaş yavaş vurmaya devam edin ama hırıltısı varsa bir doktora gösterin bebeklerde hızlı ilerliyor geçmiş olsun
Alinduru 2907202067 bize doktor buhar makinesi önermişti canım serum fizyolojik ile buhar yapıyorduk öksürük başlayınca başka bi ilaç da katmıştık içine. Doktor yönlendirmesi daha doğru olur geçmiş olsun 🌸
Tubafadime 2907202067 motillium diye bir ilaç var canim genelde reflü icin veriliyor. Birde bricanly diye bir ilaç var o asıl balgam sokucu onu kullan rahatlatacaktır emin ol yaptıklarınada devam et benim bebegimin oyle gecmisti. Şimdi bi oksursun hemen veriyorum
Darlinggirl Ben de sizin gibi yapiyorum burnunu temizleyerek fayda etmiyor ama cozumu olan varsa ne guzel olur doktorda ancak burnunu temizleyin dedi ama hirilti devam ediyor
2907202067 Darlinggirl evet geniz akıntısı var dedi bizede kuzenim bebek hemşiresi o dedi elini içini boşluk olacak şekilde yap dedi kubbe şeklinde daha sonra pit pit vur dedi biraz sert şekilde çok değil yüz üstü yatırıyorum kucağıma öyle yapıyorum burnunuza temizliyorum ama yine aynı biraz rahatlıyor snra aynı yine
2907202067 Tubafadime bricanly surup gibi biseymi canım viks var onu sürsem olurmu. 6 aydan küçükler kuplanamiyomus ama kendim kullanıyodum. Yeni almistim ama tarihi geçmiş bisey olurmu bilemedim
Tubafadime 2907202067 tarihi geçmiş şeyi kullanmayın benim bebegimde o ayda kullanmıştı bisry olmaz korkmayın ama bize doktor yazmıştı suruptu. Evinizde yoksa doktora gidin mutlaka ilerlemesin. Ilac verince hemen gecer.