Busraa_1 Kızlar 8aylik bebegim var hemsiremiz aradı kan tahlili ve rutin kontrol olucak diye sizlerde de aynı durum oldumu kan tahlili için aradılar mı
benim_adim_ebruli Busraa_1 sağlık ocağı aramadı ama ben hastanede yaptırdım kan sayımı yapıldı bence yaptırın vitamin eksikliğine de bakıyorlar çünkü
Hakcjrks Kızım 8 ay 3 günlük aramadı hemşire.Bu pandemi de bi sorun olmadıkça da gitmek istemiyorum hastane,sağlık ocağına