Silao Mamaktayız hissettik lambamız yerinden çıktı oğlumu nasıl kucağıma aldım anlamadım eşimle çok korktuk uyku yok bu gece
Furug Mom0363 cidden mi nerdesiniz canim siz ? Cankayadayim koltuk gitti geldi.avizd sallanmadi evlersen kaynakli mi acaba
Mom0363 Furug Dikmendeyiz cnm. Bilmem, evlerden kaynaklı da olabilir tabi. Hiç hissetmeyen de varmış. Çok şaşırıyorum. Avize, koltuk, vitrin gitti geldi 😔
Aysenur-efe Polatlıdayız ben hissetmedim ama hisseden yakınlarım var özellikle merkez üssüne yakın oturanlar .. çok korkutucu Allah tekrarını yaşatmasın 🙏🏻 Geçmiş olsun herkese ..
OgretmenimKukla Dmtylz Hepimize geçmiş olsun. Hissetmedim ben oğlumla ilgileniyordum. Arkadaşlarım çok hissetmiş. Rabbim evlatlarımızı,bizleri, sevdiklerimizi korusun inşallah 😔
Zyal Direk hissettim eşim üstten geliyor dedi koltuk sallandi ve her depremde muhakkak ses olur sesi duydum😕Allah korusun. Biraz önce bu yorumu yazdım neden silindi? Bu mesajda olumsuz olan nedir ben Türkçe öğretmeniyim benim çıkarmadığım anlamı yöneticiler ne anlam çıkardı da sildi merak ediyorum.