FikriyeAli şöyle söyleyeyim ben daha 15 günlükken başladım düzen oturtmaya, aynı sizin gibi uyku saatleri aşırı düzenliydi falan ama son aylarda sürekli uyanmaya başladı. Uyku eğitimi bile verdim ama işe yaramadı ağlaması aynı devam etti azalmadı bile. Odası bile ayrı normalde ama bir süredir bizimle uyuyor gece kalkınca alıyorum yanıma çünkü zırt pırt uyanıyor.