Merhabalar sezeryanla doğum yaptım ve kızım 1,5 yaşında hiç bir şey kullanmadım intagramdan yazdım sayfaya bedenime göre l almamı söyledi ben askılı istiyorum kullananlar memnun kalanlar var mıdır ve nereden almam gerekiyor resmi satış yeri neresidir