NurayAslanoglu Bebenim 2 ay 22 günlük siz kaç cc mama veriyorsunuz.Ben 2 saate bir 90 cc veriyorum bazen bu saat değişebiliyorda yeni yeni sanki doymuyor gibi hissediyorum uyku saati 3 saati geçtiğinde ise 120 cc veriyorum sizce çok mu yoksa normal mi ?
Bal_bebek NurayAslanoglu sen napıyon bacım çocuğu obez mi edeceksin 😂benim ki 3 ay 11 günlük 2 yada 2,5 saate 90 cc yiyor uzun zaman olunca 120 veriyorum. Bence çok veriyorsun. Bebekler emme refleksi ile doğuyor acıktı sanıp mama versen bile yer bunu bana doktor demişti. Emzik falan vermeyi dene
Nejlali NurayAslanoglu çok bence benim oğlum 7 aylık 120 Cc içiyo 2 saatte bir mama daha tok tutar bende anne sütü veriyorum ama bence 3 saate bir ver hazmı zordur rahatsız eder
KaranveAnnesi NurayAslanoglu bana da biraz fazla geldi cnm ben ilk günden beri mama veriyorum 2 aylıkken 3 saat arayla 2 ölçü veriyodum 60 cc şimdi 5 buçuk aylık 3 saatte bir 4 ya da 4.5 ölçek veriyorum dr soruyorum sürekli kilosu iyi böyle decam et diyo bana
Naz_N NurayAslanoglu bebeğinizin kilosunu 56 ya böldüğünüzde ideal beslenme aralıklarında min içmesi gereken miktarı bulursunuz. Bunun altını içmemesi kafi, üstü ise bebeğinize kalmış. Fazla içerse çıkarmasında da bir sıkıntı yok🌸
Deletedmom5284 2 aylıkken 2 saatte bi 120 cc anne sütü, sağamadığım zamanlar 90cc mama veriyordum, tam dengesi buydu bence mamanın hazmı zor olduğu için yüklenmek istemiyordum
NurayAslanoglu Bal_bebek bende aynısını yapıyorum işte canım 20 gün var aramızda ☺️ Bi yarım saat fark atıyoruz birbirimize ama dikkate alıcam bunu 👍 Benim bebiş pek emzik sevmiyor hela acıktıysa hiç tutmuyor 🤦♀️
NurayAslanoglu Bal_bebek kilosu normal her doktora gittiğimizde alması gerektiği gibi canım onda sorun yok şükür 👍
NurayAslanoglu KaranveAnnesi canım ben adam akıllı doktor bulamadım kızım emmedi her gittiğimde anne sütü emzir vesayire die bana söylenmekten başka birşey yapmadılar adamlar mama dedittirmiyordu ki tabiki onlarda haklı ama olmadı işte daha cc nasıl sorayım ☺️ Sağlık ocağındaki doktorumuza sordum onda 90 ideal dedi kilo vs problemi yok ölçümleri normal indeksinde gayet güzel diyorlar her gittiğimde canım
NurayAslanoglu Naz_N süpersiniz hesapladım 87 küsür 90 veriyorum zaten ☺️👍bazen 3,5 - 4 saat uyuyunca doymuyor o zaman 120 veriyorum ama genelde en az 2 saat aralıkla 90 veriyorum.
Naz_N NurayAslanoglu bebeğe göre değişiyor inanın, yoksa az-çok diye bir kavram da yok. Bebeğim erken Doğumla düşük kiloda dogdu yediği miktarı duyup obez olur diyenler çok oldu ama doktorların daha mantıklı açıklamaları vardı. Kilosuna bakıp kontrollerini yapıp konustular ve su an 10 aylık çok şükür yaşıtlarını yakalamış ve sağlıklı bir oğlum var☺️
Mysunshines17 NurayAslanoglu Bebeğiniz neredeyse 3 aylık 90-120 arası deneyip görmeniz gerekir benimkiler misal 7 aylık 210-240 arası içerler ayına göre *30 ml gibi hesaplayabilirsiniz
NurayAslanoglu Mysunshines17 evet canım 90 hep kafi geliyor fakat çok hareket etti ve sık bezini değiştiysem hem daha acıkmış oluyor hemde kısa sürede acıkıyor tesbitime göre teşekkür ederim ilginize🤲
NurayAslanoglu Naz_N Naz_N maşallah Allah bağışlasın size sağlıkla büyüsün canım bencede öyle olduğunu düşünüyorum çünkü biz nasıl hareket ettiğimizde yakıyorsak bebeklerde yakar die düşünüyorum size katılıyorum 👍☺️