Nadiye yaa evet gerçekten öyle olabilir ben de biberon emzik kullanmiyorum. Ama bu dönemde çok dedim, keşke emzik kullansaydım en azindan sakinlesirdi. Zaten sırf uyusun diye memede uyumayi seviyor diye veriyorum gün içinde, belki orada hata yapıyorum.