Ruzgarsmummy Kızlar beş gün oldu doğum yapalı. Bebeğim gündüz gayet sakin iki üç saat aralıksız uyuduğu oluyor emzirmek alt almak için zor uyandırıyorum ama akşam olunca bişiler oluyor altı temiz karnı tok gazı çıkıyor ama ağlıyor göğüsümde susuyor yerine koyuyorum geri aglıyor. Sütüm henüz az olduğu için mama takviyesi de yapıyoruz hipp kullanıyoruz yani aç da değil aslında. Neden böyle yani tğm bebişler mi böyle akıl verin nolur zaten sezaryen oldum dikiş yerlerim de ağrıyor göğüs uçlarım da yara oldu kemdimle ayrı onunla ayrı uğraşıyorum onunla ben de ağlıyorum 😓😢
Eylul1811 Ruzgarsmummy annesi o seni özlüyor 😍 kucağına alınca sakinleşiyorsa hep al sık sık ten tene temas et sakinleşti. Benim kızımda öyleydi 3 4 hafta özellikle geceleri hep kucağımda uyudu. 40 ı çıktı sonra beşiğin de yatmaya başladı hepimiz aynı durumu yaşıyoruz her bebek aynı olmasa da
Prenses_annesi22 Ruzgarsmummy öncelıkle hayırlı olsun cnm kucagına alınca susuyor koyunca aglıyorsa fiziksel temas ıstıyordur. sende al kucagına bnmkınde oyle sorun yasamadım ama suan yasıyorum 😁 2ay 11günlüğüz kucgmda uyuyor babada aglıyor koyunca aglıyor doktor fızıjsel temas ıstıyor dedı senın kokuna tenıne ıhtıyacı var dedı. bırde poposuna ıyı bak acınca belkı catlagı vardır bızımkı oyleydı kremle gecırdım oyuzdende aglayabılıyor ıyıce kontrol et makatını gorunmeyecek sekılde cok ufak kızarıklık oluyor o canını yakıyor
Serenty Ruzgarsmummy canım büyük ihtimalle gazı vardır.yada mamayı hazmedemiyordur.ama en önemlisi empati dünyaya geleli beş gün olmuş daha oda bilmiyor ne yapacağını.agliyor yapabildiği tek şey o çünkü sana ihtiyacı var.
Edakk Ruzgarsmummy hepimiz aynı yollardan geçtik sadece aç olduğu icin ağlamaz bebek korkutucu icin seni istediği içinde ağlar günleri sayıyordum nasıl geçecek nasıl bakıcam diye 8 ay geçti bile biraz sabretmem gerekiyor canım dua et ve. Bebeğinden başka hiç biseyle uğraşma
Ruzgarsmummy Prenses_annesi22 altını actıgımızda daha cok aglıyor milletin bebeği altını acınca susar hatta geri baglatırken ağlar bizimki daha acmaya baslarken ağlıyor :(
Ruzgarsmummy Serenty memelerim o kadar acıyor ki ona rağmen veriyorum göğüsğmde uyuyor hah tamam uyudu diyorum yerine koyuyorum beş dk sonra cığlık kıyamet :(
Prenses_annesi22 Ruzgarsmummy o norml bızımde 1 aylık olana kdr altını actrmaz üstünü degıstrmezdı şmdi gulucklet atyo 🤗
F-Betul Ruzgarsmummy Memenizin kahverengi kısmını komple ağzına almasını sağlayın alamıyorsa elinizle memenizi alttan destekleyin yardım edin ona bir çok anne sizin yaşadıklarınızı yaşıyor kendisi yalnız hissetmeyin bugünler anı olarak kalacak bebeğinizin ve kendi sağlığınıza dikkat edin ki güzel anılar olarak kalsın. Yardım edecek birileri varsa yardım alın o uyuyunca siz de kontrollü şekilde dinlenin. Beslenmenize dikkat edin 💐
Serenty Ruzgarsmummy gaza benziyor soyledikleriniz.benimde öyle canım yanardı.silikon göğüs ucu kullandım.asi için gittiğimde sağlık ocağındaki hemşire bana nasil emziriyor nasıl tutulur o kadar güzel anlattı ki Allah ondan razı olsun kendime güvenim geldi ve silikon uçsuz emzir.eye başladım sütüm.bile artmıştı.size de tavsiye ederim işin ehli birinden destek alın.basit gibi duruyor ama insan acemiligini hemen atamıyor. Kendini aglamalara alıştır bu arada canım Benim oğlan dört ay boyunca sadece ağladı 😅
F-Betul Ruzgarsmummy Hayırlı olsun yavrunuz bence çoğu bebek aynıdır sizi istiyordur sizin kokunuza alışkın doğdu o ayrıca anne sütü amniyon sıvısı kokar ve bebekleri rahatlatır. Allah yardımcınız olsun.💐
Mehtee Ruzgarsmummy kuzumm mama takviyesi yapmışsın ac degil ozaman geriye gaz sancısı kalıyor hergun ayni saatte ağlıyorsa kolik olabilir bazilarinda 2 hafta sonra oluyor gaz benim. Oglan dogdugudan beri vardı birde meme uçların yara olduğu icin emmiyorda olabilir ucunu değil muhakkak kahve rengi alani agzina ver bol bol havalandır kremle.. Ve kucagina cok alma alışır lafini sakin uygulama onu al koynuna basini koysun gogsune ohh mis gibi sakinlessin yatinca yanina yatir sende oda yatin dinlenin. Saglicakla büyüsün yavrucak🎈
Egelim Ruzgarsmummy muhtemelen gaz sancısı vardır ve kokunuzu alınca rahatlıyordur, siz ne kadar gazını çıkarıyor deseniz de gaz oluyor. ben ilk 2 ay koynumda uyutuyordum bebeğimi, şimdiden özledim o günleri, bebek kokusu mis gibi, tadını çıkar annesi 🌸
ZehraSareMom Ruzgarsmummy canım bebeğimde öyleydi yerine koydum an aglardı kucagımda uyurdu şimdi 2 aylık olduk artık beşiğinde rahatça uyuyor bol bol al kucağına güvende hissetsin kendini ☺️
Bsrayby Ruzgarsmummy benimde 1 aylık olcak sezaryan oldum bende bence tüm bebekler öyle benim kızım da akşam 8 den geceye 11 12 ye kadar ağlar karnı tok altı temiz ama uyumaz ilgi istiyo. Deli gibi uykusu oluyor ama sonra zamanı gelince yatıyo sıkıntı yapmayın sütünüz kesilmesin ben çok taktım herşeyi kafaya emmiyordu bide stresle sütüm azaldı sabır çekin
Serapo Ruzgarsmummy bende sezaryen doğum yaptım sen gibi çok şükür 4 ay olacağız. Sen yatağa yat onuda üzerine doğru yatar gibi tut goreceksin susacak 20 gune kadar yebi doğan dış dünyaya alışmaya çalışıyor annesi .sen iyi ol kendi sütünle göğüs uçlarını sil iyi olursun hiç üzülme.emzirmek için normal yastık köy destek.olsun bi bakmışsın büyümüş 🥰🥰🥰
Masal61 Makat darlığı olabilir canımm benim kızımda aynı dediğin gibiydi. Sabah öğle akşam gece sürekli ama sürekli ağlıyordu. Psikolojim bozulmuştu resmen benimde göğüslerim hep yaraydı dehşetti ne yaptıysam düzelmedi ama ne göğüs kalkanı ne başka bir şey.. Allah yardımcın olsunn.. ama dediğim gibi makat darlığı olabilir çocuk cerrahına göster en iyisi
Oykununannesii12 Ruzgarsmummy kolik bebekler yani gaz sorunu olan bebekler akşam aynı saatler de ağlar. Gazı çıkıyor gibi oluyor ama hepsi çıkmıyor birikiyor oda rahatsız ediyor. Biogaia gaz damlasını kullanmanızı öneririm.. geçmiş olsun