Asafecrin yani ben 175 ml suya yani 6 ölçek 3 ölçek mama 3 ölçek ondan koydum başta biraz kabızlık yaştı Şu an da da var ama ek gıdaya ilk geçişte kabız olması normal diye biliyorum arada bir kabız oluyor şuan ama zaten 5 aylık oldu zorlanmadan rahatça yapıyor