Gr2727 kesinlikle kasıkla vermelisiniz. Hazneli silikon kaşık kolay oluyor. Her emzirme sonrası gündüz kaşıkla gece çok dökülüp saçıldığı için dayanamayıp biberonla veriyordum. Doktorum gece bile kaşıkla vermemi söylemişti. Her emzirme sonrası verme nedenim benden uzaklaşmaması ve memeden az kalan miktarı mamayla tamamlamasıydı, mamayı öğün yapması değil. Bazen 1-2 kaşık yer bazen hepsini bitirirdi oğlum. Biberonla bebek emme ihtiyacını tatmin ettiği için hem gereğinden fazla yiyebilir hem de hangi biberon olursa olsun biberondan kolay aktığı için memeyi reddedebilir. 6 hafta meme reddi yaşadık, biberon kaynaklı değildi . Allah kimseye yaşatmasın, cıldırma noktasına gelmiştim. Bazı bebekler biberon kullanılsa dahi reddetmeyebilir ancak riske atmaya inanın değmez.