SerpilG Ne sıklıkta içiyorsunuz? Doktora danıştınız mı?ben sordum yılbaşına 1 kadeh içsem diye,iç dedi. Ama ben ertesi günde 1 kadeh içtim. Sıkıntı olur mu?
CilekRecelim SerpilG ben hiç alkol almadım ne hamilelikte nede emzirirken . Bence nefse hakim olmak lazım en azından evladımız için . Bu arada canım da çok istiyor ama hep beybi emmeyi bırakıncaya erteliyorum kendimi 🙃
Ebrulideniz SerpilG 😂😂😂 doktora rakı içebilirmiyim demem geldi aklıma 😂😂😂 Çok canın çekiosa şarap iç demişti ama içmedim ama varya buz gibi bira çekiyor canım ama ikinciye hamileyim baya beklicem yine 😂☺️
dertlikerkenez SerpilG yanında bol su ile haftada 1-2 kadeh içip 2 saat emzirmezseniz sorun olmaz. Alkol idrarla vücuttan atılıyor. Örneğin ben dün gece 23.00’te oğlumu emzirdim ve sonrasında içtim. Gece beslenmemiz tek sefer olduğu için saat konusunda sıkıntı yaşamıyorum hem de 2 saatten çok çok daha fazla bekleme fırsatım oluyor. Eğer erken içiyorsam da 23.00 yerine 03.30 gibi emziriyorum.