1 ay once oğlum sunnet oldu şuan 6 aylık ama pipisi sürekli içeri kaçıyor her bezini değiştirmem de elimle geri çekip düzeltiyorum krem sürmeye de devam ediyorum sin et yeri şişlikleri de tam geçmedi henüz. Oğlum 6 aylık 9 kilo civarı doktorumuz biraz kilosu oldugu içi. İçeri kaçabilir düzeltmeniz gerekir demişti ama 1 ay oldu artık bugun baktım sanki pipi deriye yapışacak gibiydi hemen yine düzelttim ama bu sefer oğlumun biraz canı yandı galiba mızırdandı düzeltirken. Bu durum beni biraz endişelendiriyor. Varmı boyle bişey başına gelen hanımlar yardımcı olursanız sevinirim.