Merhaba arkadaşlar Kızım 20 aylık sinirlenince veya ben yanından gidince ilgi çekmek için kafasını bulduğu her yere ritmik vuruyor eliyle kafasına vuruyor dişden mi bilmiyorum doktora telefonda sordum 2yaş sendromu dedi araştırmalarımda görmemezlikten gelin bir süre dikkatini dağıtın falan yazıyor ama benim için çok zor bir süreç duvarlara yerlere güm güm kafasını vururken görmemezlikten gelmek çok zor oluyor kafası 2yerden morarmış napıcağımı şaşırdım be kadar devam edecek bilmiyorum varmı yaşayan nasıl geçti bu süreç 😞