Yy2112 doymayan bebeklerde şekeri düştüğü için genelde uyur diye biliyorum. Çişli bez sayısı da iyi ise doyuyordur demem ki. Sizin kokunuza ihtiyacı vardır. Benim bebeğimde 40 çıkana kadar öyleydi. 40 dan sonra bir anda değişti. Şimdi 2,5 aylığız düzenini oturttu. Az sabır. ☺️