Selamlar 22 günlük bebeğim var ilk hafta sarılık olduğu için hep 2 saatte bir alarm kura kura emziriyodum. Şimdi sarılığı gitti gündüz o emmek istedikce emziriyorum hiç belli olmuyor. Ama gece 2 saatte bir emzirmek zor oluyor emzir altını değiştir gazını çıkar vs zaten 1 saat oluyor bende o yüzden 3 saati bulduruyorum eğer kendisi ağlamıyorsa. Siz nasıl yapıyorsunuz? Geceleri emzirme aralığınız nedir?