Kızlar merhaba bebeğim 9 günlük gögüs ucum olmadığından dolayı asla ememiyor ve 8 aylık doğduk çok şükür sağlığıyla ilgili bir problemimiz yok. Ama gögüsümü tutamıyor ve ilk 2 gün ememediği için kan şekeri düştü bende elektirikli gögüs pompasıyla sağayıp biberonla veriyorum ama doymuyor bir içişte 100 ve 150 cc arası içiyor gerçekten sorun var mı kusmuyorda çocuğum doymuyor benim gibi doyuramayan anneler var mı 😁🤦🏽♀️🐣