Gkk canim bizde oyle soylendi bronsit bilmem ne diye tek.dr kalma baska.dr götür 1 gunde 3 dr götürdüm 1 tanesi degil.dedi digerleri bronşit dedi antibiuotik hava ilaclar verdi 4 gun kullandim sonra baska dr götürdüm hic biseyi yok dedi bolca serum fizyolojik yap dedi gececek dedi gercekten oyle oldu bolca yaptim ilaclari kestim ve duzeldi hala günlük bi serum fizyolojik yapiorum sende yap cok rahatliyo bide benim kizim daha 20 günlüktu soylediklerinde şimdi 1.5 aylik olucaz cok şükür gecti