4 ay 17 gunluk oglum saglık ocagının verdıgı demır damlası kakada kan huysuzluk yaptı degıstrp sidefer aldık cogu kullananlar memnundu arastırdm lakin bu sidefer daha kötü yaptı kabızlık huysuzluk sureklı aglama resmen kakasını tas gıbı yaptı aglayarak 😓 damladanmı aceba dedm 1gun vermedm cok rahattı kakasını guzel yaptı bugun yıne verdm ve yıne aynı cok huysuz kabız oldu son care lavman yaptık ona ragmen bıle coook katı yaptı kesn damladan oldugunu anladm sizlerde boyle oldumu 2 damlada iyi gelmedı baska damla önerisi varmı zeytınyagı erık suyu masaj yaptm ona ragmen yapamıyor normalde dogdu dogalı asla kabız olmadı cok gzuel en az 2 3 defa kaka yapan bır cocuk du 😓😓😞