Sevinc543yakut 4 ay kullandım hep masallah nasıl güzel kaka yapiyor kızım diye düşünürdüm meğer bez sızdırdığı icin biz çocuk çok kaka yapiyir diye düşünüyormuşuz 🤦♀️ Kesinlikle tavsiye etmiyorum hem sızdırma yapıyor hemde bacaklarını kesti benim kızımın hep iz yaptı. Şimdi minies kullanıyoruz çok memnunum.