denizsn Yaren44 sadece sabırlı olun başka bir önerim yok. Korkutmak istemem ama bizimki çok zor geçti.İnşallah sizin kolay geçer 🙏
AybarsMoms Yaren44 Bütün atak dönemlerinde Allah yardımcımız olsun birisi bitiyor peşine birisi geliyor gazıydı atağıydı dişiydi yürümesi konuşması daha önümüzde uzun bir yol var 😊 En kolay şekilde geçirirsin inşallah💕
Diilaraa04 Şu an Bende o dönemi yaşıyorum berbat bir şey sürekli huysuz uyku yok Allah yardımcımız olsun