Bebeğim 9,5 aylik bugün cok kötü bir sekilde örümceğin uzerindeyken kustu ustu basi heryer kusmuk oldu cok aşırı kustu dus aldırdım ve devamli ishal sürekli ishal gidiyor sıvı kaybetmemesi için su icirmek istiyorum içmiyor kendi keyifli ama ishali icin ne yapmaliyim büyük ihtimalle üşüttü diyorum yada baska ne olabilir yardımcı olabilir misiniz?