Minikbalinannesi Nesrin25 benimde kızım erken doğdu şu anda 1 yaşında ve 7 kilo almıyo yapacak bişey yok çok uğraştık ama yok sağlıkları yerinde olsun da eğer doktor da normal diyosa yapılacak özel bişey yok malesef takmayın bu kadar bu kiloya artık
Erkencikus Nesrin25 çok şükür yine iyi toparlandı canim benim de bebegim prematüre 33 haftalık dogdu. 43 gun kuvozde kaldı. Suan 2 ay 7 günlük 3 500 daha.biz suan iyi gidiyor diye dusuniyoruz
Erkencikus Ezgiakisik ben ısrarla sordum doktorumjza gerek yok dedi sürekli halbi ki 33 haftalık dogum yaptım 50 gubluktu hastaneden ciktiginda 2 600 gramdi
Gny Toptan mama satışı yapan bir site buldum, bana fiyatlar cazip geldi, değerlendirip benimle paylaşırmısınız. mamamarketi.com
Derinminakolay Nesrin25 canım bende 34 haftalık Doğum yaptım 1800 dogdu suan 4 buçuk aylık 6 kilo bana hala küçük geliyor ve reflüsü var aptamil ar kullanıyorum ve 2 haftadır arı mama veriyorum