Kızlar bebeğim 1 ay 23 günlük ilk 1 ay gece 5 leri buluyordu uyumamız 4 gün önce 11 buçuk gibi uyuyordu bazen 12 şimdi ise dün 11 de uyudu şimdi ise derin dalacak gibi duruyor ama ben gece uykusuna geçtiğini nasıl anlayacağım dün erken uyuyunca dedim kesin 1 2 gibi kalkar 11 de uyudu 3:45 filan uyandı şimdi karanlığa yakın ses yok bıraktım dalmasını bekliyorum ama bazen 1 saat olmadan kalkıyor ya o uykumu yoksa derin mi bilmiyorum biraz saçmaladım ama anlamışsınızdır umarım derin olursa uyumam gerek çünkü şimdi uyumasam gece mahveder 3:45 kalktı ya dün sonra 5 de kalkıyor 6 da kalkıyor ıkına ıkına saat başı kalkıyor buna nasıl çözüm bulucam bilmiyorum fazla uyaran vermeden hemen emzirip bırakıyorum ama 1 kere uyandığında böyle saat başı kalkmay başlıyor