Denizpoyrazz ben kotex ikk ciktigi zamandan beri kullaniyorum oncesinde orkid kullaniyordum o zamanlar cok hisir hisir ses cikardigi icin kotex i kullanmaya baslamistim ki cok memnunum yillardir ama bebisim dogduktan sonra sleepy bez alinca bir pedini de denemek istiyorum su ara